Náušnice

05.04.2013 13:30

 

Sú mojou slabosťou. Dokážem ich obdivovať a veľmi rýchlo si ich na žene všimnem. Zopár som si ich už aj vyrobila, avšak človek sa presýti keď ich už nemá kde skladovať. 

Spôsobov výroby je veľa. Budem rada ak nejaké prihodíte na blog :) Pochváľte sa čo ste si vyrobili vymysleli. Ak ich predávate, rada uverejním na svojej stránke Vaše fotky s krátkym popisom spôsobu výroby (vo fotogalérii časť - tvorba čitateľov).  Inšpirujme sa navzájom. 

Ja som zatiaľ použila osvedčenú metódu kúpiť si komponenty, korálky a kliešte a vyhrať sa. Fimohmotu či iné spôsoby som ešte neskúšala. Ale dostala som šialený nápad nejaké si uháčkovať. Ale použiť na ich výrobu vyššie spomínanú vlnu volánkovú. Môže to byť megazaujímavé. Zatiaľ som nevymyslela ako ich udržať v nejakej peknej forme (najmä tie háčkované). Škrobiť ich asi nebudem :D

Inak, zaujímavá informácia pre dievčiny či ženy, ktoré závistlivo pokukujú po náušniciach svojich spolupútničok a oni si nemôžu do svojich uší dať žiadne kvôli alergii. Na internete sa dajú nájsť komponenty na náušnice, ktoré sú z chirurgickej ocele a tým pádom alergiu nevyvolajú. Nie na čo čakať :)

Spôsoby výroby náušníc, ktoré poznám a napadli ma: 

  • klasicky z korálkov a komponentov
  • pomocou živice
  • pomocou kartónových škatúľ (veľmi zaujímavá a lacná metóda)
  • z fimohmoty 
  • pomocou frivolitkovania a háčkovania (ešte neoverené či sa to dá)
  • a iné (tie ešte objavím)